torsdag 21 mars 2013

Ny, smart profilprodukt


Den här cylinder nyckelringen hittade jag i tidningen HRF nytt och tycker att det var en rolig och bra sak som faktiskt alla kan ha användning av. 
Ett mycket bra pris också, endast 15 kronor!
 
"Nu finns en ny, praktisk HRF-nyckelring med cylinderbehållare
för hörapparatbatterier, piller eller en hoprullad sedel.
Lilla behållaren räcker till för de flesta batteri storlekar. De största batterierna (blå) kräver den större behållaren.
Beställs från HRFs förbundskansli: material@hrf.se
Ange artikelnummer:
2914 (lilla), 2928 (stora).
 
Hälsningar Inga-Lill Wigren

3 kommentarer:

  1. Vad bra, det behöver jag till mina batterier! Ska absolut beställa en sån, samfrakt önskas :)

    Tima

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag tycker att alla kan köpa in såna till sina föreningar .
      Och ha ,om medlemmar vill köpa ,Servis är bra till sina
      medlemmar.

      Radera
    2. Det tycker jag är en jättebra idé!

      Radera