måndag 11 juni 2012

SwedenRock och Tinnituskonsult

Reklambilden jag tidigare har lagt upp här på bloggen "Bli inte rökt, din hörsel gör inte comeback!" tillhör en tjej som heter Cathrine Forsberg, hon är en Tinnituskonsult från Södertälje, så självklart måste jag in och prata lite med henne oxå. Hon hade ett trevligt sällskap med sig, bla en audionom och medan vi var där gjorde hon avtryck på en killes öron, det var hans lottpris att få personliga öronproppar!

Andra som ville ha öronproppar kom till Cathrine och för en tjusig dans eller en kram så fick de med sig ett par finfina gula öronproppar. 
Cathrin hade 3 st tält utställda i anslutning till de olika scenerna och där var jämn ström på folk, så efter att tag (efter en god kopp kaffe som hon bjöd mig och min man på :P) så tackade vi för oss och med utbytande av e-mejl adresser för fortsatt kontakt!

Cathrine och jag
(man måste ju vara lite cool på rockfestival ;))


Killarna som ägde Extreme food tältet matade oss med en massa god mat så vi slapp stå hungriga. Maten bestod av bla korkodil, känguru och springbock!




En härlig natt bild från VIP området, där mötte vi även Nanne Grönvall som om och om igen passerade vår Gate, alltid med ett leende på läpparna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar